Про це йдеться в офіційному повідомленні організації.
За словами представників IIHS, концерн Chrysler значно поліпшив безпеку своїх автомобілів. "Попередні Charger і 300C забезпечували дуже поганий захист пасажирів при бічному зіткненні, навіть незважаючи на наявність бічних подушок безпеки. Крім того, їх попередники також показали неважливі результати при ударі ззаду", - заявили експерти організації.
Нові версії цих моделей продемонстрували найкращі результати у фронтальному і бічному зіткненні, при ударі ззаду і у випробуванні, що імітує переворот. Останнє з них являє удар в кут даху в районі центральної стійки. Без проходження цих тестів з максимальними оцінками, а також якщо у машини немає в базовому оснащенні системи стабілізації, нагороду Top Safety Pick отримати неможливо.
Відзначимо, що відповідно до методики IIHS, фронтальний краш-тест здійснюється на швидкості 65 кілометрів на годину, а бічний удар, що імітує зіткнення з позашляховиком або пікапом, проводиться при 50 кілометрів за годину. При ударі ззаду в нерухомий автомобіль врізається спеціальний бар'єр, що рухається зі швидкістю 32 кілометри на годину. У всіх випробуваннях Dodge Charger і Chrysler 300C отримали максимальну оцінку в чотири бали.
No comments:
Post a Comment